Week 2 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van stephanwarnaar - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van stephanwarnaar - WaarBenJij.nu

Week 2

26 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Hello hello,

Just to keep you updated again, I will be writing another story of the life here in the oh so warm country South Africa.

This week I went up into the mountains to work on some animal trapping and conservation work. The focus animals we were looking for were shrews and mice. We had several locations to look at the animals. On top of the mountains and in the pine forest close by.

The group I am in took a hike up the mountain. To the top and back lasted approximately 3 hours the walk.
I have seen tons of butterflies, birds, eagles and a lot of good views. Basically the mountains is the place to be as well is the base itself.

A list of the animals will come later on but time is short to yeah probably leave it on facebook or so when I came back

Photo's will come later on the net so don't worry that you will miss anything on the journey.
Anyways the things that I have seen up there have to be seen with own eyes.

But I'll leave you all to read this story and while you do that I'll upload some pictures.

• 26 Januari 2013 - 13:20

Maurice:

Hoi Stephan,

Leuk te horen dat het goed met je gaat, dat er veel dieren zijn en ook nog van de omgeving kan geniet. Hier in Holland is het -5, volop ijs en sneeuw, ook mooi dus... Je kleine neefje Vince kan al schaatsen, goed he..

groetjes uit Medemblik

• 26 Januari 2013 - 13:29

Leuk tof om te horen dat alles daar ook goed gaat. Onwijs gaaf dat is leuk om te horen dat hij kan schaatsen super!!

Groetjes vanuit Karongwe

• 26 Januari 2013 - 15:47

Mama En Papa:

Hoi Stephan,

eindelijk mooi weer !!!! Tenminste bij jou. Vanmiddag was het hier sneeuw. Ik ben nog even wezen schaatsen op de Vliet, die was niet geheel betrouwbaar. Er waren enkele huilende kinderen die niet verder durfden. Ik ben maar even bij ze gebleven, net als bij het kayakken. Hier verder alles OK.

Groetjes en xxx uit Onderdijk !!!

• 27 Januari 2013 - 19:58

Piet Warnaar:

ha die Stephan! goed te horen dat het goed met je gaat en dat er ook nog plaatsen op aarde zijn waar het lekker warm is ;-D!

we hopen dat je een hele mooie tijd hebt daar in Zuid-Afrika! geniet er van!~

met vriendelijke groeten uit Wervershoof

• 27 Januari 2013 - 22:49

De Duijnen:

Hallo Stephan leuk om weer van je te horen en te lezen, hoop dat je een mooie week tegemoet gaat.
    Volgens mij loop dat je daar rond met een smile van oor tot oor. Geniet en tot volgende week! Gr Irene