Week 7 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van stephanwarnaar - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van stephanwarnaar - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Stephan

03 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Heeya people, the message from South Africa will arrive to you.

This week mountains, had a great time there, done research on butterflies, reptiles, snakes. Had some great views of from the mountains but you will see that from some pictures. After the mountains we went back to base to do research. I have finished my research proposal on the hunting succes of the Acinonyx jubatus or as people know the cheetah. Yesterday we encountered the cheetah brothers on a warthog kill and many more, I will upload the video on the lions munching on the waterbuck kill.

I had some information about my next placements here. I can go to a Cheetah project at the Botswana/Zimbabwe Border, Lion Project, Base where I am now or hopefully there will be a placement as Base Manager at Zomange project, there I'd might learn more about my Management skills and research parts. But I will here that one week before I actually go there.

But for now I have nothing more to tell you guys about progress next week

• 03 Maart 2013 - 14:29

Piet Warnaar:

't blijft een prachtig land! schitterende plaatjes en uitdagingen genoeg zo te horen! Hier wordt het langzaam aan schijnbaar toch een beetje lente en dat is niet slecht na de uitgebreide sneeuwperiode. zo warm als bij jou is het voorlopig nog lang niet. dat zal ook nog wel even duren ;-D

hou je haaks!

met vriendelijke groeten, Afra en Piet Warnaar

• 03 Maart 2013 - 19:07

Nico En Irene:

He Stephan ik hoop dat het lukt om mee te doen met het Zomange project; klinkt als een hele mooie uitdaging!
    Heel veel succes en plezier van de week en we kijken uit naar je volgende verslag. Gr Nico en Irene

• 03 Maart 2013 - 19:29

Ons :

Prachtige plaatjes voor ons en mooie momenten voor jou om ze aan ons te laten zien.
    Maar zo te zien geen vlees meer voor op jouw bord, dus ...helaas de hond in de pot.
    Een wedje: je gaat naar Botswana/Zimbabwe.....i.v.m je visum, stel me niet teleur want dan moet ik het overheerlijke wokken met erg veel vlees betalen. Your dad is already smiling.

Big hugs and kisses from the Big 2 and mapa

• 03 Maart 2013 - 19:41

Big 2:

ja heye, wanneer krijgen wij iets van die lekkere vlezen. Aan de afgekloven botten die wij voorgeschoteld krijgen zit bijna niets meer. De volle koffer met kleren wordt dus nu een retour volle koffer met Warthogsbil en van die lekkere Antilopelende's. Baasie vergeet ons niet. Kijk maar niet naar de spellingsfouten want onze pootjes passen niet zo goed op het formaattoetsenbord.

enne doe onze soortgenoten de groeten van ons, ChaSno.

• 04 Maart 2013 - 17:03

Groetjes Uit Edam:

Zo mooi Stephan, zo bij die etende beesten. Hoe ver sta je hiervan af? Wel gaaf die natuur zo. Maarja hier hebben we auto's. Ook leuk. Groetjes van je, mo + de kids.

• 04 Maart 2013 - 20:36

Your Mam:

Aantal keer bekeken 18 Aantal reacties 1 Hoedspruit, Zuid-Afrika ... as Base Manager at Zomange project, there I'd might learn more about my ...

Je ziet: de mensen kijken wel uit nieuwsgierigheid. Maar het zou voor jou nog veel leuker zijn als zij een berichtje achterlaten.

Maar je ziet: fans heb je

xxxxxxxx van mij

• 12 Maart 2013 - 19:18

Maurice. Miranda, Jesper En Vince:

Hai Stephan,

Super de stukjes die je schrijft.. Zo te zien vermaak jij je prima met die lieve beestjes en uitdagingen genoeg zo te zien. Je mis hier niets, het is koud en we verlangen naar fluitende vogels en mooi weer. Veel plezier want voor dat je het weet ben je weer terug in onderdijk/leeuwarden.

ps. Robert vraagt hoe de vrouwen daar zijn!

Groetjes Je broer, schoonzus en neefjes.