Week 5 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van stephanwarnaar - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van stephanwarnaar - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: Stephan

20 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Hallo daar, om maar even aan te tonen dat ik nog steeds Nederlands ben het eerste stukje weer even in het Hollands. Ach ja wat gaat de tijd snel 5e week is alweer voorbij, heb het nog steeds onwijs naar mijn zin hier. Deze week was ik een paar dagen vrij van het werk, dus wat te doen.... Ja ik zie genoeg dieren op Karongwe maar ja ik mis er nog 1 van de Big 5 en natuurlijk vele andere. Dus op naar het volgende park, dat wordt natuurlijk Kruger National Park!! Daar een dag vertoefd op dinsdag, de maandag daarvoor zijn we met de groep naar het plaatsje Hazyview gereden, hebben daar een dagje van gemaakt. Dinsdag Kruger voor 13 uur straight, woensdag lekker uitpuffen en rond de middag weer terug naar Base voor de donderdag. Nu is het gewoon weer werken en de dieren proberen te spotten en leren hoe deze data wordt verwerkt. Foto’s van Kruger komen zeker weten wel op internet te staan. Ik denk er misschien nog aan om dit te verwerken in mega fotoalbum ergens. Maar ja weer onwijs veel gezien, morgen en zaterdag nog voor sure en daarna zien we weer verder met wat de week ons brengt misschien de bergen, misschien base.

• 22 Februari 2013 - 19:12

Mapa:

Hoi tijger,

sjoepesdemawoepes !!! Wat maak jij veel mee. Volgens mij heb jjij alleen je moeder nog niet gezien in het Krugerpark. Maar voor de rest, de Big 4 maken wij ons geen zorgen meer over en horen we je échte verhalen natuurlijk thuis. Goh, werk je daar ook nog ? Dieren spotten en fotoshot shoppen, dat is toch vakantie houden ? Hahaha, geintje !

Hier alles onder controle. Onze big 2 zijn nog steeds in optima forma, vooral met de shit-shit. En dat is hard werken !

Dikke knuffels and lots of xxx van chasnocasi

• 23 Februari 2013 - 09:43

Afra En Piet Warnaar:

ha die Stephan! goed te horen dat je het NL nog niet verleerd bent en dat je het nog steeds onwijs naar je zin hebt. meestal na een week of 3-4 is de eerste nieuwigheid er wel af en dan komt er soms een dipje. Dus goed te horen dat dat bij jou niet het geval is! Je fotos van de afgelopen weken zijn schitterend: dieren van heel klein tot heel groot plus de prachtige landschappen! blijf er lekker van genieten!

groeten uit het koude Wervershoof (op het moment za ochtend 09:45: min 2 gr C)
    Tante Afra, Ome Piet, Martin, Rob en Frank

• 24 Februari 2013 - 15:25

Mapa:

Hoi Stephan,

we hebben de foto's van week 4 nog een keer bekeken. Wat een lef om op die berg te gaan staan ! Schitterend om te zien hoe ontspannen je daar staat. En hoe voelde het : zo vrij als een vogel ?

xxx van ons en mauw van de big2